دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

قسمتی از متن پایان نامه :

– مکان

در صنعت بیمه، این عنصر از آمیخته بازاریابی با دو واقعیت مهم سر و کار دارد:

  • اداره کارکنان بیمه
  • مکان یابی شعبه

از نظر حفظ هنجارهای عرضه خدمات، مدیریت نمایندگان و کارمندان بیمه ای بسیار مهم تلقی می شوند. همچنین این افراد می باشد برای ارائه خدمات به کاربران نهایی به نحوی که فاصله بین خدمات وعده داده شده و خدمات عرضه شده کمتر و کمتر گردد. در اکثر سازمان های ارائه دهندگان خدمات، چنین شکافی پیدا نمود می گردد که تأثیر بسیار موثری در تشدید مشکل تصویر نامناسب شرکت دارد.

بعد مهم دیگر ترکیب مکان، به محل استقرار شعب های بیمه مربوط می باشد. در زمان مکانیابی شعبه ها، مدیر شعبه نیازمند مطالعه چند عامل مثل سهولت دسترسی، دستیابی راحت به امکانات زیرساختی و مدیریت بهتر دفاتر شعب و ساختمان می باشد. به علاوه، تهیه معیارهای امنیتی و عواملی مثل تجهیز دفتر، تسهیلات و امکانات شهری، تسهیلات پارکینگ و دکوراسیون داخلی دفتر نکات بسیار مهمی هستند که بایستی مورد توجه قرار گیرد (سبزی و همکاران، 1390، 34).

 

2-3-4- ترفیع

ترفیع همه ابزارهای ارتباطی می باشد که می توان به وسیله آن پیام سازمان را به مخاطبان مورد نظر ارائه داد. اساساً عنصر ترفیع مجموعه ای می باشد برای اطلاع رسانی، متقاعد کردن و نفوذ می باشد که کاملا به یکدیگر مرتبط می باشند (Roosta et al. , 2007). ترفیع را می توان به 4 گروه تقسیم نمود و هر گروه ابعاد مختلفی دارد. از این میان تبلیغات قوی ترین ابزار در شناسایی یک شرکت، محصول، خدمات، ایده و یا چشم انداز به شمار می رود. اگر تبلیغات سازنده و قابل توجه باشد می تواند یک “تصویر” در مخاطب ایجاد کند و یا حتی می تواند سبب ایجاد علاقمندی و به رسمیت شناختن محصول و برند گردد(Gilaninia et al. 2013).

 

2-3-5- توسعه

خدمات بیمه به معیارهای اثربخش توسعه بستگی دارد. در کشوری مانند هند، نرخ بی سوادی بسیار بالاست و اقتصاد روستایی بر اقتصاد ملی تسلط دارد. داشتن راهبرد توسعه شخصی و غیرشخصی ضروری می باشد. بایستی بر انتخاب ابزارهای توسعه برای نمایندگان و حتی برای مدیران شعب و کارکنان خط مقدم توجه کافی معطوف گردد. همچنین، به آنها بایستی آموزش های مناسبی در زمینه ایجاد محرک های خرید ارائه گردد (سبزی و همکاران، 1390، 33).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 1-7-1- اهداف علمی

مطالعه تاثیر ابزار  ترفیعی( تبلیغات ) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان

1-7-2- اهداف کاربردی

هدف بکار گیری نتایج حاصل از پژوهش در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد.

 

1-7-3- اهداف ویژه

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • سنجش اندازه تاثیر تبلیغات تلوبزیونی و رادیویی و جاده ای و روزنامه و مجلات و اینترنتی از طریق آگاهی بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر آگاهی بر علاقه بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر علاقه بر تمایل بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر تمایل براقدام به خرید بیمه گذاران
  • الویت بندی ابزارهای ترفیعی تبلیغات بر اقدام خرید بیمه نامه اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • ارائه راهکارهای مناسب برای بکار گیری رسانه های تبلیغاتی در جهت افزایش فروش بیمه نامه ها

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  با فرمت ورد