افزایش سوخت و ساز بدن با اسموتی پروتئینی | بیماری

: افزایش سوخت و ساز بدن با اسموتی پروتئینی

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ خوردن صبحونه، راهی واسه افزایش سوخت و ساز شماس، اما چیزی که می خورید، می تونه متابولیسم شما رو حتی بیشتر زیاد کنه. اینجا دستور جفت و جور یه اسموتی رو میگیم که پر از مواد تشکیل دهنده ایه که سوخت و ساز رو زیاد می کنن. این اسموتی رو می تونین خیلی سریع با یه مخلوط کن آماده کنین.

شما در این دستور، ماست یونانی پر از کلسیم، بادام و بروکلی ( یه ماده مغذی که به بدن کمک می کنه چیزی رو در هم بشکنه. ) پیدا می کنین. بادام درختی، لوبیا و ماست، مقدار زیادی پروتئین هم اضافه می کنن و علاوه بر این، زینک موجود درماست ممکنه تولید هورمون لپتین ( که ثابت شده متابولیسم رو بهتر کرده و اشتها رو سرکوب می کنه. ) زیاد می کنه.

توت فرنگی پر از فیبر، شما رو به مدت طولانی تری سیر نگه می داره و هم اینکه شامل ویتامین C هستش. به عنوان کافئین ( یه تقویت کننده سوخت و ساز طبیعی ) مقداری چای سبز بریزین و روی اسموتی تون دارچین ( یه ادویه گرم کننده که می تونه به طور موقت سوخت و ساز رو زیاد کنه ) بپاشید. در آخر، شما یه صبحونه با کمتر از ۳۴۵ کالری دارین که بیشتر از ۳۰ گرم پروتئین و ۱٫۸ گرم فیبر داره.

اسموتی افزایش دهنده سوخت و ساز

مواد لازم

  • ۱۷۰ گرم ماست یونانی وانیلی بدون چربی
  • ۸ عدد بادام درختی
  • ۱/۴ فنجون گلچه کلم بروکلی که ساقه های اون جدا شده باشن
  • ۱/۴ فنجون توت فرنگی منجمد
  • ۱/۴ فنجون لوبیای سفید یا گاربانزو
  • ۳/۴ فنجون چای سبز سرد
  • ۱ قاشق چایخوری پودر دانه کتون
  • ۱/۴ قاشق چایخوری دارچین

روش جفت و جور

۱. همه مواد تشکیل دهنده رو تو یه مخلوط کن بریزین و تا وقتی که یکدست شه، مخلوط کنین

۲. اونو تو یه لیوان خالی کنین ، کمی دارچین روی اون بریزین و بدون این دست اون دست کردن سرو کنین.

.

منبع : alamto.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *