“افزایش سوخت و ساز بدن با این پروتئین ها | تغذیه سالم”

افزایش سوخت و ساز بدن با این پروتئینا

اندازه مصرف مجاز روزانه پروتئین واسه مردان روزانه ۵۶ گرم و واسه زنان ۴۶ گرمه که باید مصرف کنن.

بهترین منابع غذایی پر پروتئین واسه افزایش متابولیسم بدن:

پودر گندم: هر قاشق غذاخوری پودر گندم ۲ گرم پروتئین داره. ویتامین آ، اسید فولیک، منگنز، ید، کلروفیل و … بقیه مواد مغذی اون هستن.

گریپ فروت: گریپ فروت به تنهایی یه عامل کاهش وزن مؤثره و پر از پروتئینه. علاوه بر این منتهی به افزایش ظرفیت کبد واسه تبدیل چربی به انرژی می شه.

کدو تنبل: کدو تنبل در هر فنجون ۲ و نیم گرم پروتئین داره.

نخود فرنگی شیرین

کلم بروکلی

آووکادو

قارچ

انار

بلغور جوی دو سر

تخم مرغ

لوبیا سبز

پسته

بادام زمینی

توت

ماهی

از منابع دیگه پر از پروتئین هستن.

جفت و جور وگردآوری: گروه تغذیه و سلامت پرداد /

.

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *