افزایش طول عمر با این خوردنی های خوشمزه! | تغذیه سالم

خوراکیایی واسه افزایش طول عمر

بعضی از خوراکیا هستن که به زبون ساده باعث افزایش طول عمر می ‏شه. در این مطلب تلاش داریم به این خوراکیا اشاره کنیم و از اونجایی که شاید بارها درباره مواردی مانند چای سبز و .. شنیده باشین، با امید به اینکه این موارد براتون تازگی دارا باشن.

افزایش طول عمر با این خوردنیای خوشمزه!

تغذیه و افزایش طول عمر

از اول خلقت آدم و در دوره های جور واجور همه به دنبال راه حلی واسه افزایش طول عمر بودن که یکی از اونا تاثیر مواد غذایی است. ۵ نوع خوردنی به درد بخور هست که اگه مصرف همیشگی اونا در دستور غذایی قرار گیرد روند پیری رو از جا در آورد کرده و با پیشگیری از خیلی از بیماریا طول عمر رو زیاد می کنه.

گردو

خوردن گردو یکی از بهترین کارهاییه که می‎تونید واسه سالم موندن انجام بدین. خوردن شکلای جور واجور آجیل ها به خصوص گردو ۳ بار در هفته پیشنهاد می‎شه.

سویا

نگران نباشین، منظور این نیس که پروتئینای دیگه رو از یاد ببرین. اما خوردن خوراکی‎های پروتئین‎دار گیاهی مانند سویا دست کم یه بار در هفته پیشنهاد می‏ شه.

هویج

حتما بارها شنیده‎اید که خوردن هویج واسه سلامتی مناسبه. اما مطمئنا با کلمات نمی‎توان توضیح داد که این خوراکی چقدر خوبه. هویج واسه پوست و مو خیلی خوبه.

نارگیل

روغن موجود در نارگیل واسه مغر خیلی خوبه. نارگیل یکی از خوراکی‎هاییه که نباید خوردن اونو از یاد ببرین.

انار

این میوه بسیار قدرتمنده. خوردن اون باعث افزایش انرژی بدن می ‏شه و معروفه که می گن در دانه‎های قرمز اون زندگی جاریست. این میوه باعث افزایش عمر هم می‏ شه.

افزایش طول عمر با این خوردنیای خوشمزه!

برگرفته از بهداشت نیوز – تابناک -/ح

.

منبع : namnak.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *