افزایش طول عمر خود با استفاده از این مواد غذایی! | تغذیه سالم

افزایش طول عمر

افراد زیادی می گن که واسه افزایش طول عمر لازمه پول زیاذی خرج کنیم و از مواد غذایی گرون استفاده کنیم.این موضوع باوری غلطه که به اشتباه رواج یافته.شما با یه رژیم غذایی سالم و زندگی کردن به سبک سالم می تونین عمر خود رو زیاد کنین.در این مطلب شما رو با ۷ ماده غذایی در دسترس و ارزون آشنا می کنیم که عمر شما رو زیاد می کنه.

افزایش طول عمر خود با به کار گیری این مواد غذایی!

برنج کامل

برنج کامل شامل فیبرها و مواد معدنی لازم واسه سلامت قلب، پیشگیری از دچار شدن به سرطان و دیابت است. پیشنهاد می شه به جای برنج سفید از برنج قهوه ای استفاده کنین و نگران سلامتی خود نباشین.

رازیانه

رازیانه شامل فیبرها، ویتامین C، پتاسیم و چیزای دیگه ای به جز اینا س. این سبزی با فشارخون بالا مقابله کرده و سیستم ایمنی رو تقویت می کنه. رازیانهکاهنده کلسترول بالا بوده و با بیماریای قلبی عروقی مقابله می کنه.

شکلات مشکی

محققان دانشگاه هاروارد کشف کردن که مصرف کننده های شکلات مشکی بیشتر از بقیه عمر می کنن. پیشنهاد می شه روزانه یه مربع شکلات مشکی استفاده کنین.

سیر

سیر واسه دستگاه قلب و عروق خوبه. این ماده غذایی خواص ضدباکتریایی، ضدعفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی داره. بهتره سیر رو به صورت خام استفاده کنین. پیشنهاد می شه به تموم غذاهایتان سیر بزنین.

چای سبز

چای سبز شامل آنتی اکسیدان های بسیار قویه و واسه پیشگیری از مریضی فراموشی موثره.

می تونین هر روز از این چای به درد بخور استفاده کنین. چای سبز شامل تئین کمیه.

عدس

عدس شامل پروتئینای گیاهیه که خطر مرگ و میر رو کاهش میدن.

برخلاف پروتئین حیوونی، شکلای جور واجور گیاهی به کنترل اندازه کلسترول و قند خون کمک زیادی می کنن.

بهتره بعضی وقتا به جای گوشت قرمز عدس بخورین.

سیب زمینی

راز طول عمر یکی از جزیره های ژاپن رو مصرف سیب زمینی عنوان کردن.

سیب زمینی رو بخارپز کنین و اگه ارگانیک هستن، با پوست بخورین تا بیشترین اندازه پتاسیم و ویتامین C اون حفظ شه.

سبزیای معطر

رزماری، آویشن، ریحان، نعنا، مریم گلی و تموم سبزیای معطر، غذاها رو خوش عطر کرده

و خواص ضدسرطانی دارن.

در صورت امکان این سبزیا رو در باغچه منزل بکارید و به طور مرتب از اونا استفاده کنین.

تبیان

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *