دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

قسمتی از متن پایان نامه :

– موسسه ها و تاسیسات عام المنفعه

شرکت های بزرگ تجاری با در نظر داشتن امکانات مالی خوبی که دارند، می توانند از راه تاسیس یا تجهیز بنیاد خیریه، پرورشگاه، درمانگاه و بیمارستان، مدرسه، خوابگاه دانشجویی، پارک عمومی، باشگاه ورزشی، سالن سینما و تئاتر، هتل، مراکز فرهنگی، هنری و علمی رایگان، و مانند این ها، تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم فراوانی را از این راه انجام دهند.

 

2-6-13- جشن ها و مناسبت ها

مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و جهانی، زمینه خوبی را برای تبلیغ فراهم می کنند. معمولا در این زمان‎ها از سوی گروه ها و سازمان ها مجالسی برگزار می شوند.

 

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2-6-14- نمایشگاه

نمایشگاه محل مناسبی برای ارائه نمونه کالاهای تولیدی یا خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد. هر چند که در نمایشگاه اختصاصی، آزادی اقدام بیشتری برای شرکت در ارائه کالاهای خود هست، اما در فضای رقابتی نمایشگاه عمومی بهتر می توان امتیازات کالا و خدمات مورد نظر را  در کنار شرکت ها و سازمان های رقیب عرضه نمود.

 

2-6-15- بهره گیری از افراد متشخص برای تبلیغ

سبک زندگی، طرز رفتار، اظهار نظرها و دیدارهای افراد معروف و شاخص علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری و ورزشی، مورد توجه و کنجکاوی مردم قرار دارد.

 

2-6- 16- هدایا و جوایز

دریافت جایزه یا هدیه، اگر با مناسبت و به جا باشد، خوشایند همگان می باشد. لذا بنا به مناسبت یا بر اساس نتایج یک رقابت یا قرعه کشی می توان هدایا یا جوایزی را به افراد اهدا و از این راه نسبت به کالا یا موسسه تبلیغ نمود.

 

2-6-17- آگهی در سایت های اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی به بخش مهمی از بازرگانی مدرن دنیا تبدیل شده و رشدی سریع و روزافزون داشته می باشد. سادگی، کم هزینه بودن، جذابیت، قابلیت اندازه گیری موارد بهره گیری از تبلیغ و امکان مستقر ساختن ارتباط مستقیم دوطرفه میان خریدار، فروشنده و آگهی دهنده، مهم ترین علت های رشد تبلیغات اینترنتی در سال‎های اخیر بوده اند (ناهیدی، 1392).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 1-7-1- اهداف علمی

مطالعه تاثیر ابزار  ترفیعی( تبلیغات ) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان

1-7-2- اهداف کاربردی

هدف بکار گیری نتایج حاصل از پژوهش در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد.

 

1-7-3- اهداف ویژه

  • سنجش اندازه تاثیر تبلیغات تلوبزیونی و رادیویی و جاده ای و روزنامه و مجلات و اینترنتی از طریق آگاهی بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر آگاهی بر علاقه بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر علاقه بر تمایل بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر تمایل براقدام به خرید بیمه گذاران
  • الویت بندی ابزارهای ترفیعی تبلیغات بر اقدام خرید بیمه نامه اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • ارائه راهکارهای مناسب برای بکار گیری رسانه های تبلیغاتی در جهت افزایش فروش بیمه نامه ها

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  با فرمت ورد