دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

قسمتی از متن پایان نامه :

ابزار های تبلیغات بازرگانی

طرح های تبلیغات بازرگانی معمولا با همکاری و همفکری متخصصان ورزیده و با در نظر داشتن تکنیک‎های روانشناسی و جامعه شناسی تهیه می شوند. انتخاب وسیله مناسب برای اجرای طرح های تبلیغی، نیازمند آگاهی و تجربه می باشد. زیرا ناهمخوانی وسیله و طرح، همه زحمات را به هدر می دهد. تبلیغ گران خبره، از ابزارهای مختلفی برای تبلیغ بهره گیری می کنند. موفقیت در کار تبلیغ تا اندازه زیادی به انتخاب روش مناسب، ابزار تبلیغی مناسب، و رعایت ذوق و سلیقه در تهیه متون تبلیغاتی دارد. به علاوه بایستی در هنگام طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی، تحولات فن آورانه در زمینه تولید و پخش آگهی ها، تغییرات زیست عمومی و روش های جدید تبلیغاتی را نیز در نظر داشت در این بخش بعضی از ابزارهای متداول تبلیغات بازرگانی، همراه با ویژگی های هر یک از آن ها تبیین داده می شوند:

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2-6-1- آگهی دیواری و توزیعی

شرحی که دربردارنده مشخصات و مزایای کالا می باشد تهیه می گردد و بر حسب مورد با تصویر و آرم مربوط، به صورت آگهی کاغذی چاپ و بر دیوارها یا پانل های شهری نصب می گردد.

 

2-6-2- آگهی پستی

آگهی و اطلاعیه های تبلیغاتی به وسیله پست برای اشخاصی که قبلا نشانی آنان یادداشت شده ارسال می‎شوند. .

 

2-6-3- بروشور و کاتالوگ

مشخصات کالا در یک یا چند ورق کاغذ به صورت جزوه چاپ می گردد. همراه با مشخصات کالا، عکس و توضیحات ضروری قسمت ها و قطعات مختلف کالای مورد نظر و نیز نشانی های مراکز فروش و شماره تلفن های آنان نیز درج می گردد.

 

2-6-4- آگهی مطبوعاتی

درج آگهی در مطبوعات رایج و متداول می باشد. روزنامه های کثیرالانتشار، برد و اثر بیشتری دارند اما گاهی یکنواختی شکل و کادر یک آگهی با انبوه آگهی های دیگر روزنامه موجب می گردد که آگهی مورد نظر به چشم نیاید یا به سرعت از دید خوانندگان روزنامه بگذرد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 1-7-1- اهداف علمی

مطالعه تاثیر ابزار  ترفیعی( تبلیغات ) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان

1-7-2- اهداف کاربردی

هدف بکار گیری نتایج حاصل از پژوهش در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد.

 

1-7-3- اهداف ویژه

  • سنجش اندازه تاثیر تبلیغات تلوبزیونی و رادیویی و جاده ای و روزنامه و مجلات و اینترنتی از طریق آگاهی بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر آگاهی بر علاقه بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر علاقه بر تمایل بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر تمایل براقدام به خرید بیمه گذاران
  • الویت بندی ابزارهای ترفیعی تبلیغات بر اقدام خرید بیمه نامه اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • ارائه راهکارهای مناسب برای بکار گیری رسانه های تبلیغاتی در جهت افزایش فروش بیمه نامه ها

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  با فرمت ورد