دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

قسمتی از متن پایان نامه :

افراد

ویلکی[1] (1995) رفتار افراد را فعالیت های ذهنی، عاطفی و فیزیکی تعریف می کند که افراد در انتخاب، خرید و یا عدم بهره گیری از کالاها آن را دخالت می دهند. اگرچه تعریف رفتار مصرف کننده بسیار آسان می باشد اما بایستی 7 نکته کلیدی را در نظرداشت:

  1. رفتار مصرف کننده تحریک گردد.
  2. رفتار مصرف کننده فعالیت های زیادی را در بر می گیرد.
  3. رفتار مصرف کننده یک فرآیند می باشد.
  4. رفتار مصرف کننده بر حسب زمان و اندازه پیچیدگی متفاوت می باشد.
  5. رفتار مصرف کننده شامل تأثیر های متفاوتی می باشد.
  6. رفتار مصرف کننده تحت تاثیر عوامل خارجی قرار میگیرد.
  7. افراد مختلف رفتار متفاوت دارند(Sarvi Hampa, 2007)

بیمه، صنعتی خدماتی می باشد که مستلزم سطح بالایی از تعامل بین افراد می باشد، بهره گیری کارآمد از این منبع برای رضایتمندی مشتریان امر بسیار مهمی می باشد (سبزی و همکاران، 1390، 34).

 

2-3-7- فرایند

در تعریف فرآیند، دو فعالیت کلیدی می باشد؛ اول، فروشنده کوشش خواهد نمود نیازها و خواسته های بازار هدف را برطرف کند. دوم، بازاریابی شامل فرآیند مبادله ای می باشد که منابع را به دیگران منتقل کند (Gilaninia, 2013) فرایند کاری در صنعت بیمه، بایستی مشتری پسند باشد. سرعت و صحت پرداخت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شیوه پرداخت بایستی برای مشتریان ساده و راحت باشد. طرح های اقساطی کردن پرداختی های مشتریان نیز بایستی ساده و راحت باشند و IT و تجمیع داده ها، جریان پردازش را تسهیل کنند(سبزی و همکاران، 1390، 33).

[1] Wilkie

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 1-7-1- اهداف علمی

مطالعه تاثیر ابزار  ترفیعی( تبلیغات ) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان

1-7-2- اهداف کاربردی

هدف بکار گیری نتایج حاصل از پژوهش در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد.

 

1-7-3- اهداف ویژه

  • سنجش اندازه تاثیر تبلیغات تلوبزیونی و رادیویی و جاده ای و روزنامه و مجلات و اینترنتی از طریق آگاهی بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر آگاهی بر علاقه بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر علاقه بر تمایل بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر تمایل براقدام به خرید بیمه گذاران
  • الویت بندی ابزارهای ترفیعی تبلیغات بر اقدام خرید بیمه نامه اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • ارائه راهکارهای مناسب برای بکار گیری رسانه های تبلیغاتی در جهت افزایش فروش بیمه نامه ها
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  با فرمت ورد