دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

قسمتی از متن پایان نامه :

آگهی رادیویی

رادیو ابزار تبلیغی بسیار خوبی برای جلب توجه مردم و معرفی کالاها و خدمات می باشد. متن آگهی، کیفیت صدای گوینده، موزیک همراه آگهی و زمان پخش آن نکاتی هستند که برای اثربخشی آگهی رادیویی بایستی به آن ها توجه داشت. .

 

2-6-6- آگهی های تلویزیونی

تلویزیون وسیله ای معتبر، حساس، جذاب و جالب برای تبلیغات می باشد. زمان در تلویزیون محدود می باشد و آگهی ها بایستی در کمترین زمان ممکن، بیشترین بار معنایی را انتقال دهند.

2-6-7- آگهی در سینما

در سالن سینما و پیش از شروع فیلم اصلی، فیلم های کوتاه تبلیغاتی بر روی پرده به نمایش درمی آیند. فضای تاریک و همراه با سکوت سالن سینما، حضور دسته جمعی تماشاگران و آمادگی، توجه و کنجکاوی زیاد آنان برای تماشای آن چه بر روی پرده نمایش داده می گردد، پرده عریض و صدای بلند و تاثیر گذار، از امتیازات ویژه آگهی های سینمایی در مقایسه با آگهی های تلویزیونی می باشد.

 

2-6-8- پوستر

پوستر یک ابزار تبلیغی خوب، در دسترس و همگانی می باشد. در پوستر، معمولا عنوان کلی و شعار محوری یک آگهی همراه با عکس در کاغذ مرغوب در ابعاد مختلف تهیه می گردد.

 

2-6-9- تبلیغات جاده ای

دامنه کوه ها و تپه ها و حاشیه جاده های بیابانی، فضاهای تبلیغی اثربخشی محسوب می شوند. مسافران و رانندگان، مخاطبان اصلی تابلوها و نوشته های تبلیغاتی جاده ای هستند.

 

2-6-10- مکان های عمومی

مکان هایی که به گونه موقت یا دائم، نقطه تجمع افراد هستند، محل های مناسبی برای عرضه تبلیغات به حساب می آیند. نوع و شیوه تبلیغ در این محل ها بایستی با وضعیت مکان و خصوصیات افرادی که تجمع می‎کنند تناسب داشته باشد.

 

2-6-11- وسایل نقلیه عمومی

در صورت دریافت مجوزهای قانونی و انجام هماهنگی های لازم، داخل و روی بدنه وسایل نقلیه عمومی مانند واگن های قطار بین شهری و برون شهری، اتوبوس ها و مینی بوس های مسافربری شهری و بیابانی، محل مناسبی برای نصب و نوشتن آگهی ها می باشد. اندازه این نوع آگهی ها بایستی متناسب با جا و نوع وسیله نقلیه باشد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 1-7-1- اهداف علمی

مطالعه تاثیر ابزار  ترفیعی( تبلیغات ) بر خرید بیمه نامه های اتومبیل در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان

1-7-2- اهداف کاربردی

هدف بکار گیری نتایج حاصل از پژوهش در شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان می باشد.

 

1-7-3- اهداف ویژه

  • سنجش اندازه تاثیر تبلیغات تلوبزیونی و رادیویی و جاده ای و روزنامه و مجلات و اینترنتی از طریق آگاهی بر فرآیند اقدام به خرید بیمه نامه های اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر آگاهی بر علاقه بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر علاقه بر تمایل بیمه گذاران
  • سنجش اندازه تاثیر تمایل براقدام به خرید بیمه گذاران
  • الویت بندی ابزارهای ترفیعی تبلیغات بر اقدام خرید بیمه نامه اتومبیل از سوی بیمه گذاران
  • ارائه راهکارهای مناسب برای بکار گیری رسانه های تبلیغاتی در جهت افزایش فروش بیمه نامه ها

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل  با فرمت ورد